Connect with us

Uncategorized

Netiz3n ber4ng macam mana Masya Mashitah dapat balik kampung, ini penjelasannya

Published

on

Untuk pengetahuan, penyanyi yang baru berumur 21 tahun ini telah tinggal di ibu kota untuk mengembangkan karier nya. Masya duduk bersama ibunya di Kuala Lumpur yang menemaninya.

Penyanyi remaja Masya Masyitah bersyukur kerana akhirnya dapat meraikan kedatangan bulan Syawal bersama family di Kulim, Kedah.

Sementara itu, ayahnya duduk di Kedah bersama adik-beradik yang lain.Oleh yang demikian, sejak PKP pada tahun lepas, Masya dan ibunya telah berpisah dengan bapa dan adik beradiknya yang lain.

Oleh yang demikian, sejak PKP pada tahun lepas, Masya dan ibunya telah berpisah dengan bapa dan adik beradiknya yang lain.Melalui laporan Berita Harian, berita gembira diterima oleh Masya dan ibunya apabila dapat menyambut hari raya pada tahun ini bersama ayahnya dan adik beradik yang lain.

Kalau di lihat diruang komen di post portal Berita Harian, ramai yang tertanya macam mana Masya dan ibu boleh pulang ke Kedah merentas negeri.Masya dan ibunya diberi kebenaran selama empat hari untuk pulang ke Kedah bermula 10 Mei yang lalu.

Masya ada menyatakan dia pulang ke rumah family di Kedah atas tiket pasangan jarak jauh ibu dan bapanya.

“Ianya satu nikmat yang tak dapat diungkapkan apabila dapat jumpa dengan ayah, abang dan dua adik lelaki saya.”

“Saya dan ibu diberi pelepasan untuk merentas negeri selepas buat permohonan atas tiket ibu bapa saya sebagai pasangan jarak jauh.”

“Walaupun hanya diberi selama empat hari saja, namun saya nak manfaatkan tempoh ini dengan sebaik mungkin. Saya memang akui, sebelum ini tak sabar nak beraya sakan di kampung.”

“Di pagi hari raya dapatlah kami sekeluarga untuk bermaafan dengan ibu bapa dan adik beradik seperti sebelum ni. Kali terakhir kami beraya bersama ialah pada tahun 2019. Saya memanfaatkan peluang ini dengan sebaiknya untuk kenangan bersama family tersayang.”

Ini kenyataan dari Masya Mashitah melalui satu laporan Berita Harian.Masya Mashitah jura merupakan juara rancangan Ceria Popstar. Antara lagu popular nyanyiannya ialah Halimunan.

Itulah kenyataan dari Masya Mashitah yang pernah menjadi juara dalam satu pertandingan antarabangsa Yippi Quest menewaskan 3000 peserta dan membawa pulang wang sekitar RM200,000.

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending